Forum ET Strona Główna ET
stronka o ET
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy     GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Opis gry F.E.A.R [Interwał 03-A] Infiltracja cz.1

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum ET Strona Główna -> F.E.A.R
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Maciekj
A mnie nie zabijecie bo ja gram z kodami



Dołączył: 26 Sty 2006
Posty: 2380
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/100
Skąd: Admin wpadł na taki super pomysł założenia tego forum ?

PostWysłany: Nie 17:41, 05 Mar 2006    Temat postu: Opis gry F.E.A.R [Interwał 03-A] Infiltracja cz.1

"Po rozmowie z agentką F.E.A.R. i żołnierzem SFOD-D idź przed siebie, za budynek, a następnie w prawo. Dojdziesz do schodów prowadzących na dół. Otwórz tam drzwi i wejdź do budynku.







Idź jedyną możliwą drogą do pomieszczenia z generatorami i ciałami techników. Na półce znajdziesz Apteczkę, widoczną na prawym obrazku.







Omiń generatory i wejdź po schodach. Korytarz zaprowadzi cię na zewnątrz, do pustego zbiornika i metalowego mostu nad nim. Przejdź przez most i skręć w prawo, a potem przeskocz przez barierkę na dół.







Po lewej stronie zbiornika, przy skrzynkach, znajdziesz Wzmacniacz odruchów. Teraz obejdź zbiornik z lewej strony, aż dojdziesz do schodów. Prowadzą one w prawo, do drzwi prowadzących do pokoju kontrolnego.







W środku znajduje się telefon. Odsłuchaj wiadomości, a następnie uruchom przełącznik po lewej. Most się obróci, a ty wyjdź przez drzwi, przez które wchodziłeś do tego pokoju i przejdź przez nowo powstały most na drugą stronę.







Zejdź po dwóch drabinach na sam dół, a potem jedyną możliwą drogą idź do długiego, ciemnego tunelu. Włącz tam latarkę i idź przed siebie. "


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Maciekj
A mnie nie zabijecie bo ja gram z kodami



Dołączył: 26 Sty 2006
Posty: 2380
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/100
Skąd: Admin wpadł na taki super pomysł założenia tego forum ?

PostWysłany: Nie 17:42, 05 Mar 2006    Temat postu: Opis gry F.E.A.R [Interwał 03-A] Infiltracja cz.2

W małym pomieszczeniu po prawej, przy okrwawionym szkielecie, znajduje się na beczce Wzmacniacz zdrowia. Weź go, a potem odwróć się i po widocznej na prawym obrazku drabinie wejdź na samą górę.







Znów wyjdziesz na świeże powietrze. Zejdź do wody po drabinie po prawej. Przykucnij i przejdź na drugą stronę kanału, by podnieść widoczną na prawym obrazku Apteczkę. Potem wracaj po drabinie na górę.







Przejdź przez most i otwórz drzwi. Ostrożnie wychyl się w prawo – po lewej znajduje się żołnierz. Wyceluj, włącz spowolnienie i zabij przeciwnika, a następnie natychmiast ukryj się przy ścianie po prawej, jak pokazuje to prawy obrazek. W pokoju jest kolejny przeciwnik – albo wyskoczy przez okno, albo wyjdzie przez drzwi, w obu przypadkach wpadnie w zastawioną przez ciebie pułapkę. Z korytarza przy którym stał pierwszy może wyjść trzeci – jeśli nie wyszedł, to idź do niego.







Wykorzystując spowolnienie zabij i jego, i ostatniego po prawej. Wszyscy przeciwnicy będą uzbrojeni w Karabiny szturmowe G2A2, które oczywiście zabierz. Wróć się i zejdź na dół. Na stoliku znajdziesz Apteczkę i Granat (prawy obrazek).







Znów wracaj na górę i wejdź do pokoju po prawej. Na panelu leży Lekki pancerz, a obok – na podłodze – Pistolet maszynowy RPL. Teraz idź korytarzem do wysokiego pomieszczenia ze zbiornikami, widocznego na prawym obrazku. Przejdź na drugą stronę i zabierz ze skrzynki Karabin szturmowy G2A2. Dalsze przejście jest zamknięte – zejdź więc na dół.







Odnajdź widoczne na lewym obrazku wejście – podążaj niskim korytarzem, a na końcu kucnij, by móc dostać się do Wzmacniacza odruchów. Wracaj do sali ze zbiornikami i wejdź na górę.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Maciekj
A mnie nie zabijecie bo ja gram z kodami



Dołączył: 26 Sty 2006
Posty: 2380
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/100
Skąd: Admin wpadł na taki super pomysł założenia tego forum ?

PostWysłany: Nie 17:46, 05 Mar 2006    Temat postu: Opis do gry F.E.A.R [Interwał 03-A] Infiltracja cz.3

"Na pewno odnajdziesz drzwi zamknięte na kłódkę, w którą strzel. Dostaniesz się do drabiny, wejdź po niej na górę, a następnie idź korytarzem do rur, po których przejdź na drugą stronę. Dotrzesz do kratki, którą wyłam. Zeskocz na dół do korytarza.







Idź prosto, w potem w prawo. Przykucnij i przejdź pod oknami po lewej. Wychyl się i włącz spowolnienie – zauważysz trójkę żołnierzy uzbrojonych w Pistolety maszynowe RPL. Spróbuj zabić wszystkich od razu, celując w głowy.







Idź do miejsca gdzie stali, włącz spowolnienie i skręć w prawo – w korytarzu napotkasz na kolejnego przeciwnika. Jeśli masz wystarczająco dużo spowolnienia, to wróg nie ma szans. Po zabiciu ostatniego przeciwnika pozbieraj broń żołnierzy i wróć się – zbadaj pomieszczenie. Po lewej, na biurku, znajdziesz Pistolet AT-14.







Po prawej natomiast, w głębi odsłoniętego pokoju, leży na biurku Apteczka. Weź ją i wracaj do korytarza, gdzie zabiłeś ostatniego żołnierza. Idź w lewo i zabierz Lekki Pancerz, dwa Pistolety maszynowe RPL oraz Granat. Potem do schodów, a następnie w prawo, wzdłuż pokoju gdzie nic ciekawego nie znajdziesz. Dojdziesz do pomieszczenia z rurami na podłodze i trójką żołnierzy. Włącz spowolnienie i postaraj się zabić jak najwięcej przeciwników. Są oni uzbrojeni w Pistolety maszynowe RPL. Po oczyszczeniu pomieszczenia nie przeskakuj przez barierkę, tylko idź w prawo.







Zwróć uwagę na prawą ścianę – znajdziesz na niej Apteczkę. Korytarz prowadzi do pokoju, gzie na metalowej półce znajduje się kolejna Apteczka. Przez drzwi naprzeciwko udaj się do pomieszczenia z rurami i pozbieraj broń żołnierzy.







Po prawej znajduje się drabina – wejdź po niej na górę, a potem przez metalowy pomost do wejścia po prawej. Drzwi naprzeciwko są zablokowane, odwróć się w lewo i zabierz z prawej Lekki pancerz oraz dwa Karabiny Szturmowe G2A2, a ze ściany Apteczkę."


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Maciekj
A mnie nie zabijecie bo ja gram z kodami



Dołączył: 26 Sty 2006
Posty: 2380
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/100
Skąd: Admin wpadł na taki super pomysł założenia tego forum ?

PostWysłany: Nie 17:48, 05 Mar 2006    Temat postu: Opis gry F.E.A.R [Interwał 03-A] Infiltracja cz.4

"Wejdź do pokoju po lewej. Zbadaj laptopa na biurku i idź do kolejnego pokoju. Tutaj na półce po lewej znajdziesz kolejną Apteczkę. Potem idź do korytarza i skręć w lewo.







Wejdziesz do pokoju, gdzie znajdziesz Lekki pancerz, Granat i Pistolet maszynowy RPL. Potem wracaj do korytarza i idź w lewo, do podwójnych drzwi. Na dużym placu z prawej wyjdzie dwóch żołnierzy. Włącz spowolnienie i spróbuj obu zabić od razu, a potem szybko się schowaj. Z oddalonych drzwi naprzeciwko wybiegnie czterech kolejnych. Ukryj się, wychylaj i po kolei zabijaj przeciwników. Bardzo ważne – uważaj na ich granaty. Najlepiej zapisz grę przed całą operacją.







Gdy wszyscy wrogowie będą martwi, pozabieraj im Pistolety maszynowe RPL. Po prawej, na skrzynkach, znajdziesz Lekki pancerz oraz Karabin maszynowy G2A2. Skrzynki stoją obok małego domku, w środku którego znajdziesz: Apteczkę, Karabin szturmowy G2A2, Pistolet maszynowy RPL i Lekki pancerz.







Na tym placu nic więcej ciekawego nie znajdziesz. Idź do drzwi, z których wybieli żołnierze, krętą drogą korytarz poprowadzi cię do pomieszczenia z wodą. Wskocz do niej i wejdź po drabinie na pomost. Idź dalej do drzwi, potem po schodach po lewej na górę.







Zanim skręcisz w lewo, by wejść na samą górę, skręć w prawo i zabierz wiszącą na ścianie Apteczkę. Potem idź jedyną możliwą drogą, wzdłuż rur do widocznej na prawym obrazku drabiny. Zejdź po niej na dół.







Przejdź pomiędzy generatorem i skrzynką i skręć w lewo. Zauważysz otwór, w który wskocz. Znów będziesz miał wizję – zbliż się po prostu do podwójnych drzwi, a przeniesiesz się do normalnego świata – i do kolejnego etapu."


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum ET Strona Główna -> F.E.A.R Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

Skocz do:  

Możesz pisać nowe tematy
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001 phpBB Group

Chronicles phpBB2 theme by Jakob Persson (http://www.eddingschronicles.com). Stone textures by Patty Herford.
Regulamin