Forum ET Strona Główna ET
stronka o ET
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy     GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Opis gry F.E.A.R [Interwał 02] Pierwsze spotkanie cz.1

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum ET Strona Główna -> F.E.A.R
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Maciekj
A mnie nie zabijecie bo ja gram z kodami



Dołączył: 26 Sty 2006
Posty: 2380
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/100
Skąd: Admin wpadł na taki super pomysł założenia tego forum ?

PostWysłany: Nie 17:28, 05 Mar 2006    Temat postu: Opis gry F.E.A.R [Interwał 02] Pierwsze spotkanie cz.1

"Na początku podejdź do żołnierzy przy bramie. Dostaniesz cel misji.

CEL: Odszukaj urządzenie sterujące bramą i otwórz ją







Skręć w prawo i przejdź pomiędzy kontenerem, a siatką. Dotrzesz do prawie zamkniętego budynku po lewej. Musisz przykucnąć, by wejść do środka.







W środku, na skrzyni, znajdziesz Wzmacniacz odruchów. Nic tu już nie ma ciekawego, wyjdź więc na zewnątrz i skręć w lewo, a następnie wejdź na górę po widocznych na prawym obrazku schodach.







Przez most dojdziesz do korytarza, pokoju, a następnie do kolejnego korytarza. W końcu trafisz do pomieszczenia z ciałem strażnika. Jest tu także mechanizm otwierający bramę – użyj go, a następnie wróć się do oddziału. Po drodze dostaniesz nowy cel misji.

CEL: Spotkaj się z oddziałem Jankowskiego







Przejdź przez otwartą bramę i wejdź w czarną plamę. Obejrzysz trochę ciekawych rzeczy. Potem idź przed siebie i skręć w lewo, a potem znów prosto. W końcu dojdziesz do widocznych na prawym obrazku drzwi – otwórz je i wejdź do środka.







Wysłuchaj konającego strażnika, a następnie zapisz grę. Idź do korytarza po lewej, prowadzi on do pomieszczenia, gdzie stoczysz pierwszą walkę z parą żołnierzy uzbrojoną w Pistolety maszynowe RPL. Pamiętaj o trybie spowolnienia oraz o wychylaniu się. Stań blisko ściany i wychyl się w prawo. Będziesz mógł spokojnie wcelować w głowę żołnierza, by zabić go od razu.







Drugi żołnierz czai się po lewej. Możesz wejść i używając trybu spowolnienia szybko podejść do przeciwnika. Staraj się celować w głowę i uważaj by tryb spowolnienia za szybko ci się nie skończył. Po unieszkodliwieniu przeciwników zabierz im broń. Idź do korytarza, w pokoju po prawej nic nie ma, dojdziesz do pomieszczenia widocznego na prawym obrazku. Wejdź w drzwi po lewej.







Po prawej, na półce, znajdziesz Apteczkę. Weź ją i wyjdź do korytarza. Po lewej podwójne drzwi prowadzą na zewnątrz, ale nie masz tam czego szukać. Skorzystaj za to ze schodów prowadzących na górę."


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Maciekj
A mnie nie zabijecie bo ja gram z kodami



Dołączył: 26 Sty 2006
Posty: 2380
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/100
Skąd: Admin wpadł na taki super pomysł założenia tego forum ?

PostWysłany: Nie 17:34, 05 Mar 2006    Temat postu: Opis gry F.E.A.R [Interwał 02] Pierwsze spotkanie cz.2

"Tam idź w lewo i wejdź do pokoju po prawej. Znajdziesz kolejną Apteczkę. Wracaj do korytarza i idź dalej, do widocznej na prawym obrazku deski. Prowadzi ona przez okno na mały dach.







Idź po dachu w prawo, do końca i zeskocz w pobliże białych drzwi. Poprowadzą one przez korytarz do pomieszczenia, gdzie zauważysz stojącego tyłem żołnierza.







Tu możesz podkraść się i wypróbować na nim ciosy – zwykły (prawy przycisk myszy), wślizg (PPM + kucnięcie + przód) lub rowerek (PPM + skok + przód). Po jego unieszkodliwieniu i zabraniu Pistoletu maszynowego RPL ukryj się za skrzynkami po prawej i czekaj na kolejnego żołnierza. Gdy tylko usłyszysz kroki i go zauważysz, włącz spowolnienie i wykończ przeciwnika (prawy obrazek). Jemu również zabierz broń.







Półotwarta klapa prowadzi do wielkiego placu z kontenerami. Wybierz jednak drogę po prawej, a w pokoju, zanim zbierzesz wszystko, zabij przez okno jednego żołnierza, a potem wyjdź przez drzwi i ukryj się za skrzynkami. Wychylając się i korzystając ze spowolnienia wykończ kolejnych dwóch. Pozbieraj wszystkim Pistolety maszynowe RPL i ruszaj do kolejnego magazynu.







Jest tu kolejny, ostatni już żołnierz. Zabij go i wracaj do pokoju, z którego zabijałeś żołnierzy. Znajdziesz tu Apteczkę na jednym biurku i Pistolet AT-14 na drugim. Powinieneś mieć już razem dwa – to bardzo dobra broń, celna jeśli używa się spowolnienia. Wróć się do drugiego magazynu i otwórz białe drzwi, przy których zabiłeś ostatniego żołnierza.







Przez pokój z kartonami dojdziesz do wielkiego pomieszczenia z trzema wysokimi półkami. Obejdź tę najbliżej wejścia, a zauważysz widoczne na prawym obrazku skrzynki. Można po nich wskoczyć na półkę, a następnie zabrać z wyżej ustawionej półki Wzmacniacz zdrowia.







Wracaj na dół i podążaj do drugich drzwi. Trafisz do pokoju z parą żołnierzy. Przy odrobinie szczęścia uda ci się załatwić dwóch korzystając oczywiście ze spowolnienia. Staraj się celować w głowy. Po zabiciu przeciwników zabierz im Pistolety maszynowe RPL."


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Maciekj
A mnie nie zabijecie bo ja gram z kodami



Dołączył: 26 Sty 2006
Posty: 2380
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/100
Skąd: Admin wpadł na taki super pomysł założenia tego forum ?

PostWysłany: Nie 17:36, 05 Mar 2006    Temat postu: Opis do gry F.E.A.R [Interwał 02] Pierwsze spotkanie cz.3

W pokoju naprzeciwko znajdziesz Apteczkę. Idź potem w prawo, obchodząc pokój po prawej. Wychylając się zza rogu, zastrzel trzech żołnierzy – uważaj tylko, by nie zaszli cię od tyłu (pamiętaj, że mogą oni wyskakiwać przez okna). Zbierz ich broń i idź w prawo, do pokoju który obchodziłeś.







Na biurku znajdziesz dwa Granaty. Po prawej, obok szafki, leży Lekki pancerz, a w niej – Apteczka. Wróć się i idź do miejsca, skąd wybiegali żołnierze. Przejdź przez salę, aż trafisz na schody.







Na ich szczycie stoi żołnierz. Wykorzystując spowolnienie i pistolety nie powinieneś mieć żadnego problemu z jego unieszkodliwieniem. Zabierz mu Pistolet maszynowy RPL i idź korytarzem w prawo (lewe przejście jest zablokowane). Na rozwidleniu idź prosto, po lewej będą drzwi prowadzące do pokoju, gdzie znajdziesz: dwa Granaty, Apteczkę, Lekki Pancerz i Karabin szturmowy G2A2.







Wracaj do rozwidlenia. Nie zeskakuj na dół, tylko po skrzynkach po lewej przedostań się do pokoju z ciałami zabitych strażników.







Ze stołu zabierz Granat, odsłuchaj też telefonu, którego lampka mruga na czerwono. Zabierz z drugiego stołu Pistolet AT-14. Teraz zapisz grę i wyjmij karabin lub pistolet maszynowy. Uruchom mechanizm i szybko ukryj się za ścianą. Wychyl się i czekaj. Jak tylko mały kontener przejedzie, włącz spowolnienie – z naprzeciwka wybiegnie para żołnierzy. Powinieneś nie mieć problemu w zabiciu obu, zanim zdążą się rozbiec.







Po skrzynkach po prawej wracaj i po kontenerze przeskocz na drugą stronę. Zabierz dwa Pistolety maszynowe RPL po martwych żołnierzach. Można tutaj iść w lewo lub w prawo. Idź najpierw w lewo, wejdź do pokoju i zabierz ze stołu Lekki pancerz i Pistolet AT-14. Potem wracaj do rozwidlenia i teraz pójdź prawą stroną.







Zabierz z półki Apteczkę i idź dalej. Trafisz do dość wysokiego pomieszczenia z trójką żołnierzy na dole. Jeśli nie pozwolisz żadnemu uciec, to żaden cię nie zaskoczy – masz przewagę, bo możesz im celować w głowy z góry. Przykucnij i patrz na dół – jak tylko zauważysz jakiegoś przeciwnika, włączaj spowolnienie i strzelaj mu w głowę. Po unieszkodliwieniu wszystkich trzech zabierz im Karabiny szturmowe G2A2.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Maciekj
A mnie nie zabijecie bo ja gram z kodami



Dołączył: 26 Sty 2006
Posty: 2380
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/100
Skąd: Admin wpadł na taki super pomysł założenia tego forum ?

PostWysłany: Nie 17:38, 05 Mar 2006    Temat postu: Opis do gry F.E.A.R [Interwał 02] Pierwsze spotkanie cz.4

"Są stąd dwa wyjścia – przez lekko opuszczoną klapę (lewy obrazek) oraz przez podwójne drzwi. Wybierz pierwsze wyjście i idź w lewo. Ukryj się za ścianą, tak jak pokazuje to prawy obrazek. Po prawej jest sześciu żołnierzy, wszyscy uzbrojeni w Pistolety maszynowe RPL. Jeśli nie pozwolisz, by żaden przedostał się do drzwi po lewej, to nie ma możliwości, abyś został zaskoczony z tyłu (a jeśli któremuś się uda, to uważaj – przeciwnicy nie są głupi).







Tak czy inaczej, albo po prostu czekaj na żołnierzy i zabijaj ich jak nawiną ci się na celownik, albo wychylaj się i po kolei kończ z nimi, jak pokazuje to lewy obrazek. Pozbieraj ich broń i idź prosto, a potem w prawo, do schodów prowadzących na dół.







Trafisz do pokoju, skąd zabierz leżący na stole Pistolet maszynowy RPL. Idź dalej jedyną możliwą drogą, znów zaczniesz miewać wizje. W pokojach po lewej i prawej nic nie ma. Musisz dojść do miejsca widocznego na prawym obrazku.







Wtedy skręć w prawo i idź przed siebie. Na skrzyni leży Wzmacniacz zdrowia. Weź go i wracaj do rozwidlenia, pójdź teraz do pokoju z trzema trupami, potem w prawo.







Po schodach wejdź na górę. Idź jedyną możliwą drogą do wybitego okna i zeskocz na dół. Pojawi się mała dziewczynka, która zacznie się powoli zbliżać, wśród ognia który będzie cię ranił – musisz albo wycofać się tyłem, albo po prostu odwrócić się i uciekać w przeciwną stronę."


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum ET Strona Główna -> F.E.A.R Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

Skocz do:  

Możesz pisać nowe tematy
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001 phpBB Group

Chronicles phpBB2 theme by Jakob Persson (http://www.eddingschronicles.com). Stone textures by Patty Herford.
Regulamin