Forum ET Strona Główna ET
stronka o ET
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy     GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

zadania w Seawall battery

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum ET Strona Główna -> Seawall Battery
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Maciekj
A mnie nie zabijecie bo ja gram z kodami



Dołączył: 26 Sty 2006
Posty: 2380
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/100
Skąd: Admin wpadł na taki super pomysł założenia tego forum ?

PostWysłany: Sob 21:18, 25 Lut 2006    Temat postu: zadania w Seawall battery

link na plan mapki [link widoczny dla zalogowanych]



Druga północnoafrykańska mapka położona jest na nadmorskim klifie. Zadaniem Allies jest wysadzenie sterowni działa, która znajduje się wewnątrz twierdzy Axis. Allies mogą wybrać dwie drogi prowadzące do celu: główną, wspinając się po plaży - wymagająca zbudowania rampy przez inżyniera; lub drugą, prowadząca na tyły bunkra, gdzie szpieg w przebraniu może prześlizgnąć się przez tylne drzwi.
Żadna z dróg nie jest łatwa: z zachodniego bunkra, gdzie zamontowane są mg42, można kontrolować główne zbocze, a Axis będą często używać nalotów by powstrzymać natarcia Allies.

Boczna, wąska ścieżka, nie dość że jest kontrolowana przez tylny bunkier, to jeszcze można ją bardzo łatwo w całości zaminować. Na tyłach twierdzy, po zniszczeniu generatora przez inżyniera lub szpiega, zostaną otwarte tylne wrota, a także i wiele innych drzwi wewnątrz bunkra. W labiryncie korytarzy, można łatwo odnaleźć właściwą drogę do działa, podążając za niebieskimi znakami na ścianach.

Allies:
Jest kilka sposobów na przeprowadzenie ataku. Pierwszy to zbudować rampę i przejąc kontrolę nad zachodnim bunkrem najszybciej jak sie da. Ale łatwiej powiedzieć niż zrobić. Jeśli Axis będą robić użytek z obu mg42 i nalotów będzie trudne chociażby wydostać się z wody.
Jak tylko zachodni bunkier będzie pod waszą kontrolą, zasadniczą sprawą jest pozostawienie kogoś do jego obrony. Pozwoli to wysyłać falę za falą żołnierzy w kierunku celu, bez potrzeby ponownego przedzierania sie przez plażę.
Bardziej sprytny sposób to przejąć kontrolę nad tylnym bunkrem i po przechwyceniu wrogiego uniformu przez szpiega, wśliznąć się do środka twierdzy. W momencie znalezienia się wewnątrz powininen on zniszczyć generator przy pomocy swojego plecaka ( satchel charge ). Szpieg nie możecie zniszczyć działa przy pomocy plecaka, ale może pilnować generatora na wypadek gdyby inżynierowie Axis chcięli go naprawić. Jak tylko generator zostanie zniszczony powiadom resztę swojego teamu o tym - znacznie łatwiej dostać się tylnym wejściem niż atakować od frontu, plażą.
Jeśli nie jesteście w stanie przejść szpiegiem przez tylne drzwi, będziecie musieli wybrać siłowe rozwiązanie. Żołnierz z miotaczem ognia będzie pomocny w oczyszczeniu pierwszych pomieszczeń, ale uważajcie na mg42 znajdujące się koło wejścia. Powinien się tam znajdować także medyk, do podnoszenia rannych towarzyszy, a w ferworze walki inżynier będzie w stanie wśliznąć się do środka.

Axis:
Najlepsze strategia na początek to wysłanie jednego inżyniera na tylną ścieżkę, by zaminował tamten teren i by zabił każdego kto będzie próbował się tamtędy przedrzeć. Reszta teamu powinna skoncentrować się na plaży i powstrzymywać Allies przed zbudowaniem pomostu najdłuzej jak się da. Używajcie nalotów, możdzieży, i mg42 - jest możliwe powstrzymanie Allies przez pełny czas - im dłużej przetrzymacie ich w zatoce, tym mniej czasu będą mieli na atak na główny cel.
Najgorszą rzeczą jaką możecie zrobić, to pozwolić by szpieg wśliznął się tylnymi drzwiami. Jeśli już macie zginąć na plaży zróbcie to jak najbliżej góry, by przeciwnik nie miał czasu na ukradzenie waszego uniformu. Nie ma żadnego powodu by otwierać tylne drzwi - nie róbcie tego !
Jeśli Allies przejmą kontrolę nad zachodnim bunkrem brońcie hallu, który jest jedyną drogą prowadząca od spawn pointa do wnętrza bunkra. Powinniście mieć także conajmniej kilku medyków w okolicy, a także kilku żołnierzy w okolicy sterowni działa pilnujących by nikt nie podłożył tam dynamitu.


"Druga północnoafrykańska mapka położona jest na nadmorskim klifie. Zadaniem Allies jest wysadzenie sterowni działa, która znajduje się wewnątrz twierdzy Axis. Allies mogą wybrać dwie drogi prowadzące do celu: główną, wspinając się po plaży - wymagająca zbudowania rampy przez inżyniera; lub drugą, prowadząca na tyły bunkra, gdzie szpieg w przebraniu może prześlizgnąć się przez tylne drzwi.
Żadna z dróg nie jest łatwa: z zachodniego bunkra, gdzie zamontowane są mg42, można kontrolować główne zbocze, a Axis będą często używać nalotów by powstrzymać natarcia Allies.

Boczna, wąska ścieżka, nie dość że jest kontrolowana przez tylny bunkier, to jeszcze można ją bardzo łatwo w całości zaminować. Na tyłach twierdzy, po zniszczeniu generatora przez inżyniera lub szpiega, zostaną otwarte tylne wrota, a także i wiele innych drzwi wewnątrz bunkra. W labiryncie korytarzy, można łatwo odnaleźć właściwą drogę do działa, podążając za niebieskimi znakami na ścianach.

Allies:
Jest kilka sposobów na przeprowadzenie ataku. Pierwszy to zbudować rampę i przejąc kontrolę nad zachodnim bunkrem najszybciej jak sie da. Ale łatwiej powiedzieć niż zrobić. Jeśli Axi

s będą robić użytek z obu mg42 i nalotów będzie trudne chociażby wydostać się z wody.
Jak tylko zachodni bunkier będzie pod waszą kontrolą, zasadniczą sprawą jest pozostawienie kogoś do jego obrony. Pozwoli to wysyłać falę za falą żołnierzy w kierunku celu, bez potrzeby ponownego przedzierania sie przez plażę.
Bardziej sprytny sposób to przejąć kontrolę nad tylnym bunkrem i po przechwyceniu wrogiego uniformu przez szpiega, wśliznąć się do środka twierdzy. W momencie znalezienia się wewnątrz powininen on zniszczyć generator przy pomocy swojego plecaka ( satchel charge ). Szpieg nie możecie zniszczyć działa przy pomocy plecaka, ale może pilnować generatora na wypadek gdyby inżynierowie Axis chcięli go naprawić. Jak tylko generator zostanie zniszczony powiadom resztę swojego teamu o tym - znacznie łatwiej dostać się tylnym wejściem niż atakować od frontu, plażą.
Jeśli nie jesteście w stanie przejść szpiegiem przez tylne drzwi, będziecie musieli wybrać siłowe rozwiązanie. Żołnierz z miotaczem ognia będzie pomocny w oczyszczeniu pierwszych pomieszczeń, ale uważajcie na mg42 znajdujące się koło wejścia. Powinien się tam znajdować także medyk, do podnoszenia rannych towarzyszy, a w ferworze walki inżynier będzie w stanie wśliznąć się do środka.

Axis:
Najlepsze strategia na początek to wysłanie jednego inżyniera na tylną ścieżkę, by zaminował tamten teren i by zabił każdego kto będzie próbował się tamtędy przedrzeć. Reszta teamu powinna skoncentrować się na plaży i powstrzymywać Allies przed zbudowaniem pomostu najdłuzej jak się da. Używajcie nalotów, możdzieży, i mg42 - jest możliwe powstrzymanie Allies przez pełny czas - im dłużej przetrzymacie ich w zatoce, tym mniej czasu będą mieli na atak na główny cel.
Najgorszą rzeczą jaką możecie zrobić, to pozwolić by szpieg wśliznął się tylnymi drzwiami. Jeśli już macie zginąć na plaży zróbcie to jak najbliżej góry, by przeciwnik nie miał czasu na ukradzenie waszego uniformu. Nie ma żadnego powodu by otwierać tylne drzwi - nie róbcie tego !
Jeśli Allies przejmą kontrolę nad zachodnim bunkrem brońcie hallu, który jest jedyną drogą prowadząca od spawn pointa do wnętrza bunkra. Powinniście mieć także conajmniej kilku medyków w okolicy, a także kilku żołnierzy w okolicy sterowni działa pilnujących by nikt nie podłożył tam dynamitu."


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum ET Strona Główna -> Seawall Battery Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

Skocz do:  

Możesz pisać nowe tematy
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001 phpBB Group

Chronicles phpBB2 theme by Jakob Persson (http://www.eddingschronicles.com). Stone textures by Patty Herford.
Regulamin