Forum ET Strona Główna ET
stronka o ET
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy     GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Rangi i umiejętności

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum ET Strona Główna -> Rangi
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Maciekj
A mnie nie zabijecie bo ja gram z kodami



Dołączył: 26 Sty 2006
Posty: 2380
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/100
Skąd: Admin wpadł na taki super pomysł założenia tego forum ?

PostWysłany: Sob 19:06, 04 Mar 2006    Temat postu: Rangi i umiejętności

Rangi i umiejętności

Jako pierwszy shooter FPP Online, Enemy Territory nagradza graczy odznaczeniami i dodaje im zdolności. Każda z klas w Enemy Territory ma swoje własne, specyficzne umiejętności i możliwosći, oraz dwie ogólne zdolnośći dostępne dla każdej klasy: Light Weapons (Bronie Lekkie) i Battle Sense (Zmysł Bojowy). Używanie podstawowych umiejętności dla każdej z klas (np. pierwsza pomoc dla medyków) owocuje we wzroście punktów doświadczenia (XP) i dodaje nam promocje na kolejnych poziomach doświadczenia.

Umiejętności Zmysłu Bojowego, Broni Lekkiej gracza pokazana jest w dolnym lewym rogu ekranu. Każda ze zdolności ma cztery poziomy. Na każdym z tych poziomów gracz dostaje specyficzne odznaczenie.

Ulepszenie poziomu w ogólnym i specyficznym dla każdej z klas gracza, nagradzane jest promocją kolejnymi rangami. Rangi w Enemy Territory są w skali od Szeregowego aż po Generała (i odpowiednie dla odznaczeń Niemieckich). Rangi pokazane są na hełmie gracza i widoczne są one dla każdego gracza. Stopień jest widocznym ostrzeżeniem o stopniu i umiejętnościa danego gracza, dla gracza z drużyny przeciwnej. Najlepszy gracz odznaczany jest medalem na końcu każdej rundy.





1. Bronie Lekkie

Ta umiejętność zwiększa się u każdego bez zależnie od klasy i rangi. Rozwija się ona poprzez zabicie małą bronią lub karabinkami bez możliwości przybliżania. Gracz dostaje 3 pkt. doświadczenia (XP) jeśli zabije kogoś granatem, strzałem w nogi lub w korpus i 5 pkt. doświadczenia (XP) jeśli zabije kogoś strzałem w głowę.

Poziom 1 Broni Lekkich: Ulepszona używanie of Amunicji dla broni Lekkich

Kiedy spowrotem się odrodzisz, dostaniesz jeszcze jeden magazynek extra.

Poziom 2 Broni Lekkich: Szybsze przeładowywanie

Masz możliwość przeładowywania broni o 35% szybciej.

Poziom 3 Broni Lekkich: Ulepszona obsługa Bronią Lekką

Twoje doświadczenie z pola walki pozwala ci obsługiwać broń z większą precyzją; Odrzut karabinu zmniejsza się o 35%, podczas gdy odrzut pistoletu, aż o połowę.

Poziom 4 Broni Lekkich: Sprawność dla obsługi dwóch pistoletów

Twoja broń jednoręczna ma opcje zmiany na broń dwu ręczną.





Zmysł Bojowy

Zmysł Bojowy jest to umiejętność nagradzana za przetrwanie w walce poprzez zwiekszeniem poziomu walecznosci.

przetrwanie w walce nagradzane jest zwiekszeniem poziomu tej umiejętności. Gracz nie zyskuje nic jeśli przez 30 sekund nie będzie w stanie tzw. "Chłodnym" tzn. nie uczestnicząc aktywnie w walce . Za każde 30 sekund w trybie tzw "Rozgrzanym" (kiedy zadajesz niewielkie obrażenia) uzyskasz 2 pkt. doświadczenia (XP), 5 pkt. doświadczenia (XP) uzyskujesz za 30 sekund w tzw. trybie "Ciepłym" (kiedy zadajesz i doznajesz obrażenia) i 8 pkt. doświadczenia (XP) w tzw trybie "Gorącym" (zabijając i doznając obrażenia).

Zmysł Bojowy Poziom 1: Przydział lornetki

Poziom pierwszy daje możliwość lepszego zorientowania się w pozycji wroga dzięki otrzymanej lornetce.

Zmys Bojowy Poziom 2: Ulepszona kondycja fizyczna

Na tym poziomie nasz pasek staminy będzie ładował sie z przyspieszeniem o 160%.

Zmysł Bojowy Poziom 3: Ulepszone zdrowie

Jako zatwardziały weteran, twoja ekspertyza w ocenie sytuacji w walce pozwala ci zwiększyć ilość punktów życia o 15.

Zmysł Bojowy Poziom 4: Zdolność wykrywania pułapek

Nawet jeśli nie jesteś szpiegiem, będziesz w stanie odkryć miny wroga dzięki lornetce. Jeśli jesteśmy w odpowiedziej odległości od miny, ukaże się ona jako przejrzysty zarys. Jednak, jeśli nie jesteś szpiegiem nie będziesz mógł znalezionych min zaznaczyć na mapie.



Bronie ciężkie

Ten typ doświadczenia nagradza graczy za zabijanie przeciwnka z Broni Ciężkiej. Gracz dostaje 3 pkt. doświadczenia (XP) za zabicie ze stanowiska karabinu maszynowego. Zołnierz (Soldier) dostaje 3 pkt. doświadczenia (XP) za zabicie z przenośnego karabinu MG42, Miotacza ognia, Panzerfaustu czy moździerza. Dostaniesz 3 pkt. doświadczenia (XP) nie zależnie czy zabijesz wroga poprzez odrzut od eksplodującego pocisku czy też poprzez bezpośrednie trafienie.

Bronie ciężkie Poziom 1: Ulepszone umiejętności balistyczne

Twoje doświadczenie bojowe pozwala ci lepiej wykorzystywać amunicję. Wystrzelenie pocisku z Panzerfaust'a czy z Moździerza odbierze ci 1/3 mnie z paska mocy niż poprzednio.

Bronie ciężkie Poziom 2: Wprawa w Broniach Ciężkich

Twoja wiedza techniczna na temat broni pozwala ci na używanie rozstawionego lub przenośnego karabinu maszynowego tak, aby przegrzewał się dwa razy wolniej niż normalnie..

Bronie ciężkie Poziom 3: Ulepszona sprawność

Dźwigasz ciężki sprzęt po całym polu bitwy przez tak długi czas, że twoja szybkość poruszania się z tego typu brońmi zwiększyła się. Ciągle będziesz chodził wolniej kiedy np. będziesz korzystał z miotacza ognia, ale kiedy będziesz nosić wszystkie bronie z kategorii ciężkich twoja szybkość zwiększy się znacznie.

Bronie ciężkie Poziom 4: Ulepszona obsługa broni

Twoje zdolnośći jako totalnego niszczyciela, pozwalają ci trzymać przy sobie dodatkową broń dwuręczną, znaczy to że w miejscu na pistolet możesz wybrać MP40/Thompsona i walczyć z PF i SMG zamiast z PF i Pistoletem.



Pierwsza Pomoc

Jest to umiejętność dostępna dla Sanitariusza (Medic), która nagradza gracza za leczanie i ożywianie kolegów z drużyny. Sanitariusz dostaje 1 pkt. doświadczenia (XP) za każym razem, jeśli uleczy kogoś poprzez apteczke i 4 pkt. doświadczenia za każdym razem kiedy kogoś ożywi kogoś poprzez strzykawke.

Pierwsza pomoc poziom 1: Amunicja dla sanitariusza

Sanitariusz otrzymuje extra magazynek do broni i dodatkowy granat do swojego podstawowego ekwipunku.

Pierwsza pomoc poziom 2: Ulepszony zasób ekwipunku

2 dodatkowe strzykawki, rzucenie apteczki zabiera teraz jedynie 15% z paska mocy zamiast 25%

Pierwsza pomoc poziom 3: Pełne ożywienie

Strzykawka przywraca teraz uzdrawianemu pełne życie.

Pierwsza pomoc poziom 4: Zastrzyk Adrenaliny

Aby zaaplikować adrenaline naciśnij dwukrotnie na przycisk BRONI SPECJALNEJ 1 (standardowo 5) a potem nacisnij przycisk FIRE (standardowo LPM) aby zaaplikowac dawkę adrenaliny. Dzięki zastrzykowi adrenaliny uzyskasz dodatkowe pkt. życia i staminy. Na 10 sekund będziesz otrzymywał tylko połowę uszkodzeń, a twój pasek staminy nie zmiejszy się nawet podczas biegania sprintem. To pozwoli ci wedrzeć się nawet do mocno strzeżonych miejsc co może mieć kluczowe znaczenie dla przebiegu misji.



Inżynieria Bojowa

Jest to umiejętność dostępna dla Inżyniera (Engineer), która nagradza gracza za konstruowanie i niszczenie celów i za używanie materiałów wybuchowych. Inżynier dostaje 3 pkt. doświadczenia (XP) za naprawianie pojazu lub stanowiska karabinu maszynowego. Uzyskują także pkt. doświadczenia za konstruowanie lub niszczenie celów: 5 pkt. doświadczenia (XP) za akcje, która zabiera 50% pasku mocy, czyli np. naprawa stanowiska karabinu maszynowego, 7.5 pkt. za akcje, która odbiera 100% paska mocy, czyli np. naprawa czołgu i aż 10 pkt. doświadczenia (XP) za zniszczenie celu. Inżynier także dostaje 3 pkt. doświadczenia (XP) za zabicie poprzez karabin z wyrzutnią granatów, 4 pkt. doświadczenia (XP) za zabicie kogoś poprzez minę, także 4 pkt. za rozbrojenie miny wroga i 6 pkt. za rozbrojenie dynamitu wroga.

Inżynieria Bojowa Poziom 1: Ulepszone używanie amunicji wybuchowej

Ekwipunek zawiera dodatkowy magazynek do karabinu z wyrzutnią granatów i 4 dodatkowe granaty ręczne.

Inżynieria Bojowa Poziom 2: Ulepszona sprawność

Doświadczenie z obsługą materiałów wybuchowych podczas walki pozwala Inżynierowi uzbrajać/rozbrajać miny i dynamity pół raza szybciej.

Inżynieria Bojowa Poziom 3: Ulepszone konstruowanie i niszczenie

Specjalistyczna wiedza jako zasłużonego Inżyniera pozwala uzbrajać miny i dynamit używając 1/3 paska mocy mniej.

Inżynieria Bojowa Poziom 4: Specjalna kamizelka kuloodporna

Tylko najwlepsi eksperci inżynierii, którzy udowodnili swój fach na polu bitwy dostają tą specjalną kamizelkę przeciwodłamkową, dzięki której gracz otrzymuje 50% mniej obrażeń od eksplozji niż normalnie.



Sygnalizacja

Jest to umiejętność dostępna dla Field Opsa, która nagradza gracza za zabijanie przeciwników i niszczenie wrogich celów atakami artyleryjskimi i powietrznymi, oraz za zaopatrywanie kolegów z drużyny paczkami z amunicją. Field Ops dostaje 1 pkt. doświadczenia (XP) za podanie koledze z drużyny paczki z amunicją. 3 pkt. doświadczenia (XP) dostanie za każde zabicie wroga nalotem powietrznym, 4 pkt. doświadczenia (XP) za zabicie atakiem artyleryjskim i 5 pkt. doświadczenia (XP) za zniszczenie celu przez nalot powietrzny lub atak artyleryjski.

Sygnalizacja Poziom 1: Ulepszony zasób ekwipunku

Twoja logika użyta na polu bitwy daje ci dostęp do ulepszonego ekwipunku. Każdy pakunek z amunicją, który rozdajesz zawiera dodatkowo jeden magazynek i odbiera ci nie 25% z paska mocy, a 15%.

Sygnalizacja Poziom 2: Ulepszona Sygnalizacja

Twoje doświadczenie uzyskane jako sygnalizatora dla wsparć powietrznych ulepszyła wydajność nalotów. Przywołując artylierie lub nalot powietrzny zużywasz jedynie 2/3 twoje paska mocy, co pozwala ci na przywoływanie nalotów o wiele częściej.

Sygnalizacja Poziom 3: Ulepszone wsparcie naziemne i z powietrza

Dzięki twojej świetnej ekspertyzie co do identyfikacja kluczowych celów przeciwnika, wsporcie powietrzne przysyła teraz dwie jednostki które zrzucają 2 razy więcej bomb lub artyleria prowadzi ostrzał 2 razy dłużej.

Sygnalizacja Poziom 4: Rozpoznawanie wrogich jednostek

Twoje doświadczenie jako obserwator pozwala ci teraz demaskować wrogich szpiegów. Najeżdżając celownikien na przebranego przeciwnika ukaże komunikat że jest to wróg i zaznaczy to na mapie dostępnej dla całej drużyny.



Szpiegostwo

Jest to umiejętność dostępna dla szpiega (Covert Ops), która nagradza gracza za zwiad, zbieranie informacji z pola bitwy, sabotaż i używanie broni z celownikiem optycznym. KAŻDY gracz dostaje 5 pkt. doświadczenia (XP) za zabicie poprzez strzał w głowę, 3 pkt. doświadczenia (XP) za zabicie poprzez strzał w każdą inną część ciała. Sszpieg dostaje 3 pkt. doświadczenia (XP) za odkrycie każdej miny i 5 pkt. doświadczenia (XP) za przebranie się w mundur wroga. Za zabicie wroga ładunkiem sterowanym radiowo uzyskasz 5 pkt. doświadczenia (XP) i 7 pkt. doświadczenia (XP) za zniszczenie celu tym, że ładunkiem.

Szpiegostwo Poziom 1: Ulepszone używanie amunicji do broni z celownikiem optycznym

Każdy paczka z amunicją zawiera dodatkowy jeden magazynek dla broni z celownikiem optycznym.

Szpiegostwo Poziom Level 2: Ulepszony sabotaż

Twoja ekspertyza pozwala ci używać ładunków sterowanych radiowo i granatów dymnych o wiele częściej: zużycie paska mocy zmiejsza się o 1/3.

Szpiegostwo Poziom Level 3: Kontrolowanie oddechu

Twoje zdolności w obsłudze broni snajperskiej zmniejszają o 50% kołysanie się i skakanie celownika podczas przybliżenia.

Szpiegostwo Poziom Level 4: Zabójca

Twoja ekspertyza w obsłudze broni białej pozwala ci zabić przeciwnika jednym pchnięciem.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum ET Strona Główna -> Rangi Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

Skocz do:  

Możesz pisać nowe tematy
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001 phpBB Group

Chronicles phpBB2 theme by Jakob Persson (http://www.eddingschronicles.com). Stone textures by Patty Herford.
Regulamin