ET
stronka o ET
FAQ
Szukaj
Użytkownicy
Grupy
Galerie
Rejestracja
Profil
Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości
Zaloguj
Forum ET Strona Główna
->
F.E.A.R
Napisz odpowiedź
Użytkownik
Temat
Treść wiadomości
Emotikony
Więcej Ikon
Kolor:
Domyślny
Ciemnoczerwony
Czerwony
Pomarańćzowy
Brązowy
Żółty
Zielony
Oliwkowy
Błękitny
Niebieski
Ciemnoniebieski
Purpurowy
Fioletowy
Biały
Czarny
Rozmiar:
Minimalny
Mały
Normalny
Duży
Ogromny
Zamknij Tagi
Opcje
HTML:
TAK
BBCode
:
TAK
Uśmieszki:
TAK
Wyłącz HTML w tym poście
Wyłącz BBCode w tym poście
Wyłącz Uśmieszki w tym poście
Kod potwierdzający: *
Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Skocz do:
Wybierz forum
Serwery
----------------
Polecjcie sobie serwery
Wasze serwery
Serwery do eMule
Linki
----------------
Na ET
Serwery ET
Gold rush
Na klany
Miny w ET
Seawall Battery
Na inne fora zjednoczone
Mody
Wurzburg Radar
Na inne fora przeciwników
Rail Gun
Fuel Dump
News-y
----------------
Z polski
Ze świata
Tricki
----------------
Tricki
Ankiety
----------------
O ET
O forum
Poza tematem
Screeny
----------------
Screeny
Rangi
----------------
Klasy
Rangi
Umiejętności
Broń
----------------
Broń
Limbo menu
----------------
Limbo menu
G.R.A
----------------
Tryby gry
Proszę
----------------
Zarejestruj się
Inne gry
----------------
F.E.A.R
SWAT
NFSMW
GTA :San Andreas
Quake4
GTA :Liberty City Stories
Ultimate Spider-Man (TM)
Fable Zapomniane Opowieści (Fable The Lost Chapters)
Inne gorsze gry
Ogame
total overdose
GTA 2
Soldan
Ogłoszenia
----------------
Szukam graczy
Szukam klanu
Mecze
----------------
Spary
Treny
Inne
----------------
Ciekwostki
Download
----------------
Mapy
Mody
ET
Narzędzia
Czy wiesz że ???
----------------
Czy wiesz że ???
Czy wiesz że ??
Inne
----------------
Nabijarnia
Off - Topic
Hyde park
Filmy
Virtual Tuning
Pomoc
Nasza Klasa
Big Spam
Shoutbox
----------------
Shoutbox
Licznik
Mój status gg
Radia
----------------
Radio ODpal.Pl
Wszystkiem bajery
----------------
Zegarek & dzionek :D
Biorytm
Licznik miłości
10 Wyszukiwarek w jednym
Zasuwający napis :D
Kick-OFF na mojej stronie
Pogoda na dziś
Pogoda na jutro
Dzisiaj jest ...
Wyszukiwarka blogów
Wyszukiwarka ściąg
Przegląd tematu
Autor
Wiadomość
Maciekj
Wysłany: Nie 17:48, 05 Mar 2006
Temat postu: Opis gry F.E.A.R [Interwał 03-A] Infiltracja cz.4
"Wejdź do pokoju po lewej. Zbadaj laptopa na biurku i idź do kolejnego pokoju. Tutaj na półce po lewej znajdziesz kolejną Apteczkę. Potem idź do korytarza i skręć w lewo.
Wejdziesz do pokoju, gdzie znajdziesz Lekki pancerz, Granat i Pistolet maszynowy RPL. Potem wracaj do korytarza i idź w lewo, do podwójnych drzwi. Na dużym placu z prawej wyjdzie dwóch żołnierzy. Włącz spowolnienie i spróbuj obu zabić od razu, a potem szybko się schowaj. Z oddalonych drzwi naprzeciwko wybiegnie czterech kolejnych. Ukryj się, wychylaj i po kolei zabijaj przeciwników. Bardzo ważne – uważaj na ich granaty. Najlepiej zapisz grę przed całą operacją.
Gdy wszyscy wrogowie będą martwi, pozabieraj im Pistolety maszynowe RPL. Po prawej, na skrzynkach, znajdziesz Lekki pancerz oraz Karabin maszynowy G2A2. Skrzynki stoją obok małego domku, w środku którego znajdziesz: Apteczkę, Karabin szturmowy G2A2, Pistolet maszynowy RPL i Lekki pancerz.
Na tym placu nic więcej ciekawego nie znajdziesz. Idź do drzwi, z których wybieli żołnierze, krętą drogą korytarz poprowadzi cię do pomieszczenia z wodą. Wskocz do niej i wejdź po drabinie na pomost. Idź dalej do drzwi, potem po schodach po lewej na górę.
Zanim skręcisz w lewo, by wejść na samą górę, skręć w prawo i zabierz wiszącą na ścianie Apteczkę. Potem idź jedyną możliwą drogą, wzdłuż rur do widocznej na prawym obrazku drabiny. Zejdź po niej na dół.
Przejdź pomiędzy generatorem i skrzynką i skręć w lewo. Zauważysz otwór, w który wskocz. Znów będziesz miał wizję – zbliż się po prostu do podwójnych drzwi, a przeniesiesz się do normalnego świata – i do kolejnego etapu."
Maciekj
Wysłany: Nie 17:46, 05 Mar 2006
Temat postu: Opis do gry F.E.A.R [Interwał 03-A] Infiltracja cz.3
"Na pewno odnajdziesz drzwi zamknięte na kłódkę, w którą strzel. Dostaniesz się do drabiny, wejdź po niej na górę, a następnie idź korytarzem do rur, po których przejdź na drugą stronę. Dotrzesz do kratki, którą wyłam. Zeskocz na dół do korytarza.
Idź prosto, w potem w prawo. Przykucnij i przejdź pod oknami po lewej. Wychyl się i włącz spowolnienie – zauważysz trójkę żołnierzy uzbrojonych w Pistolety maszynowe RPL. Spróbuj zabić wszystkich od razu, celując w głowy.
Idź do miejsca gdzie stali, włącz spowolnienie i skręć w prawo – w korytarzu napotkasz na kolejnego przeciwnika. Jeśli masz wystarczająco dużo spowolnienia, to wróg nie ma szans. Po zabiciu ostatniego przeciwnika pozbieraj broń żołnierzy i wróć się – zbadaj pomieszczenie. Po lewej, na biurku, znajdziesz Pistolet AT-14.
Po prawej natomiast, w głębi odsłoniętego pokoju, leży na biurku Apteczka. Weź ją i wracaj do korytarza, gdzie zabiłeś ostatniego żołnierza. Idź w lewo i zabierz Lekki Pancerz, dwa Pistolety maszynowe RPL oraz Granat. Potem do schodów, a następnie w prawo, wzdłuż pokoju gdzie nic ciekawego nie znajdziesz. Dojdziesz do pomieszczenia z rurami na podłodze i trójką żołnierzy. Włącz spowolnienie i postaraj się zabić jak najwięcej przeciwników. Są oni uzbrojeni w Pistolety maszynowe RPL. Po oczyszczeniu pomieszczenia nie przeskakuj przez barierkę, tylko idź w prawo.
Zwróć uwagę na prawą ścianę – znajdziesz na niej Apteczkę. Korytarz prowadzi do pokoju, gzie na metalowej półce znajduje się kolejna Apteczka. Przez drzwi naprzeciwko udaj się do pomieszczenia z rurami i pozbieraj broń żołnierzy.
Po prawej znajduje się drabina – wejdź po niej na górę, a potem przez metalowy pomost do wejścia po prawej. Drzwi naprzeciwko są zablokowane, odwróć się w lewo i zabierz z prawej Lekki pancerz oraz dwa Karabiny Szturmowe G2A2, a ze ściany Apteczkę."
Maciekj
Wysłany: Nie 17:42, 05 Mar 2006
Temat postu: Opis gry F.E.A.R [Interwał 03-A] Infiltracja cz.2
W małym pomieszczeniu po prawej, przy okrwawionym szkielecie, znajduje się na beczce Wzmacniacz zdrowia. Weź go, a potem odwróć się i po widocznej na prawym obrazku drabinie wejdź na samą górę.
Znów wyjdziesz na świeże powietrze. Zejdź do wody po drabinie po prawej. Przykucnij i przejdź na drugą stronę kanału, by podnieść widoczną na prawym obrazku Apteczkę. Potem wracaj po drabinie na górę.
Przejdź przez most i otwórz drzwi. Ostrożnie wychyl się w prawo – po lewej znajduje się żołnierz. Wyceluj, włącz spowolnienie i zabij przeciwnika, a następnie natychmiast ukryj się przy ścianie po prawej, jak pokazuje to prawy obrazek. W pokoju jest kolejny przeciwnik – albo wyskoczy przez okno, albo wyjdzie przez drzwi, w obu przypadkach wpadnie w zastawioną przez ciebie pułapkę. Z korytarza przy którym stał pierwszy może wyjść trzeci – jeśli nie wyszedł, to idź do niego.
Wykorzystując spowolnienie zabij i jego, i ostatniego po prawej. Wszyscy przeciwnicy będą uzbrojeni w Karabiny szturmowe G2A2, które oczywiście zabierz. Wróć się i zejdź na dół. Na stoliku znajdziesz Apteczkę i Granat (prawy obrazek).
Znów wracaj na górę i wejdź do pokoju po prawej. Na panelu leży Lekki pancerz, a obok – na podłodze – Pistolet maszynowy RPL. Teraz idź korytarzem do wysokiego pomieszczenia ze zbiornikami, widocznego na prawym obrazku. Przejdź na drugą stronę i zabierz ze skrzynki Karabin szturmowy G2A2. Dalsze przejście jest zamknięte – zejdź więc na dół.
Odnajdź widoczne na lewym obrazku wejście – podążaj niskim korytarzem, a na końcu kucnij, by móc dostać się do Wzmacniacza odruchów. Wracaj do sali ze zbiornikami i wejdź na górę.
Maciekj
Wysłany: Nie 17:41, 05 Mar 2006
Temat postu: Opis gry F.E.A.R [Interwał 03-A] Infiltracja cz.1
"Po rozmowie z agentką F.E.A.R. i żołnierzem SFOD-D idź przed siebie, za budynek, a następnie w prawo. Dojdziesz do schodów prowadzących na dół. Otwórz tam drzwi i wejdź do budynku.
Idź jedyną możliwą drogą do pomieszczenia z generatorami i ciałami techników. Na półce znajdziesz Apteczkę, widoczną na prawym obrazku.
Omiń generatory i wejdź po schodach. Korytarz zaprowadzi cię na zewnątrz, do pustego zbiornika i metalowego mostu nad nim. Przejdź przez most i skręć w prawo, a potem przeskocz przez barierkę na dół.
Po lewej stronie zbiornika, przy skrzynkach, znajdziesz Wzmacniacz odruchów. Teraz obejdź zbiornik z lewej strony, aż dojdziesz do schodów. Prowadzą one w prawo, do drzwi prowadzących do pokoju kontrolnego.
W środku znajduje się telefon. Odsłuchaj wiadomości, a następnie uruchom przełącznik po lewej. Most się obróci, a ty wyjdź przez drzwi, przez które wchodziłeś do tego pokoju i przejdź przez nowo powstały most na drugą stronę.
Zejdź po dwóch drabinach na sam dół, a potem jedyną możliwą drogą idź do długiego, ciemnego tunelu. Włącz tam latarkę i idź przed siebie. "
fora.pl
- załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by
phpBB
© 2001 phpBB Group
Chronicles phpBB2 theme by
Jakob Persson
(
http://www.eddingschronicles.com
). Stone textures by
Patty Herford
.
Regulamin