ET
stronka o ET
FAQ
Szukaj
Użytkownicy
Grupy
Galerie
Rejestracja
Profil
Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości
Zaloguj
Forum ET Strona Główna
->
Seawall Battery
Napisz odpowiedź
Użytkownik
Temat
Treść wiadomości
Emotikony
Więcej Ikon
Kolor:
Domyślny
Ciemnoczerwony
Czerwony
Pomarańćzowy
Brązowy
Żółty
Zielony
Oliwkowy
Błękitny
Niebieski
Ciemnoniebieski
Purpurowy
Fioletowy
Biały
Czarny
Rozmiar:
Minimalny
Mały
Normalny
Duży
Ogromny
Zamknij Tagi
Opcje
HTML:
TAK
BBCode
:
TAK
Uśmieszki:
TAK
Wyłącz HTML w tym poście
Wyłącz BBCode w tym poście
Wyłącz Uśmieszki w tym poście
Kod potwierdzający: *
Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Skocz do:
Wybierz forum
Serwery
----------------
Polecjcie sobie serwery
Wasze serwery
Serwery do eMule
Linki
----------------
Na ET
Serwery ET
Gold rush
Na klany
Miny w ET
Seawall Battery
Na inne fora zjednoczone
Mody
Wurzburg Radar
Na inne fora przeciwników
Rail Gun
Fuel Dump
News-y
----------------
Z polski
Ze świata
Tricki
----------------
Tricki
Ankiety
----------------
O ET
O forum
Poza tematem
Screeny
----------------
Screeny
Rangi
----------------
Klasy
Rangi
Umiejętności
Broń
----------------
Broń
Limbo menu
----------------
Limbo menu
G.R.A
----------------
Tryby gry
Proszę
----------------
Zarejestruj się
Inne gry
----------------
F.E.A.R
SWAT
NFSMW
GTA :San Andreas
Quake4
GTA :Liberty City Stories
Ultimate Spider-Man (TM)
Fable Zapomniane Opowieści (Fable The Lost Chapters)
Inne gorsze gry
Ogame
total overdose
GTA 2
Soldan
Ogłoszenia
----------------
Szukam graczy
Szukam klanu
Mecze
----------------
Spary
Treny
Inne
----------------
Ciekwostki
Download
----------------
Mapy
Mody
ET
Narzędzia
Czy wiesz że ???
----------------
Czy wiesz że ???
Czy wiesz że ??
Inne
----------------
Nabijarnia
Off - Topic
Hyde park
Filmy
Virtual Tuning
Pomoc
Nasza Klasa
Big Spam
Shoutbox
----------------
Shoutbox
Licznik
Mój status gg
Radia
----------------
Radio ODpal.Pl
Wszystkiem bajery
----------------
Zegarek & dzionek :D
Biorytm
Licznik miłości
10 Wyszukiwarek w jednym
Zasuwający napis :D
Kick-OFF na mojej stronie
Pogoda na dziś
Pogoda na jutro
Dzisiaj jest ...
Wyszukiwarka blogów
Wyszukiwarka ściąg
Przegląd tematu
Autor
Wiadomość
Maciekj
Wysłany: Sob 21:18, 25 Lut 2006
Temat postu: zadania w Seawall battery
link na plan mapki
http://5150.breachofpeace.net/maps/battery_map.jpg
Druga północnoafrykańska mapka położona jest na nadmorskim klifie. Zadaniem Allies jest wysadzenie sterowni działa, która znajduje się wewnątrz twierdzy Axis. Allies mogą wybrać dwie drogi prowadzące do celu: główną, wspinając się po plaży - wymagająca zbudowania rampy przez inżyniera; lub drugą, prowadząca na tyły bunkra, gdzie szpieg w przebraniu może prześlizgnąć się przez tylne drzwi.
Żadna z dróg nie jest łatwa: z zachodniego bunkra, gdzie zamontowane są mg42, można kontrolować główne zbocze, a Axis będą często używać nalotów by powstrzymać natarcia Allies.
Boczna, wąska ścieżka, nie dość że jest kontrolowana przez tylny bunkier, to jeszcze można ją bardzo łatwo w całości zaminować. Na tyłach twierdzy, po zniszczeniu generatora przez inżyniera lub szpiega, zostaną otwarte tylne wrota, a także i wiele innych drzwi wewnątrz bunkra. W labiryncie korytarzy, można łatwo odnaleźć właściwą drogę do działa, podążając za niebieskimi znakami na ścianach.
Allies:
Jest kilka sposobów na przeprowadzenie ataku. Pierwszy to zbudować rampę i przejąc kontrolę nad zachodnim bunkrem najszybciej jak sie da. Ale łatwiej powiedzieć niż zrobić. Jeśli Axis będą robić użytek z obu mg42 i nalotów będzie trudne chociażby wydostać się z wody.
Jak tylko zachodni bunkier będzie pod waszą kontrolą, zasadniczą sprawą jest pozostawienie kogoś do jego obrony. Pozwoli to wysyłać falę za falą żołnierzy w kierunku celu, bez potrzeby ponownego przedzierania sie przez plażę.
Bardziej sprytny sposób to przejąć kontrolę nad tylnym bunkrem i po przechwyceniu wrogiego uniformu przez szpiega, wśliznąć się do środka twierdzy. W momencie znalezienia się wewnątrz powininen on zniszczyć generator przy pomocy swojego plecaka ( satchel charge ). Szpieg nie możecie zniszczyć działa przy pomocy plecaka, ale może pilnować generatora na wypadek gdyby inżynierowie Axis chcięli go naprawić. Jak tylko generator zostanie zniszczony powiadom resztę swojego teamu o tym - znacznie łatwiej dostać się tylnym wejściem niż atakować od frontu, plażą.
Jeśli nie jesteście w stanie przejść szpiegiem przez tylne drzwi, będziecie musieli wybrać siłowe rozwiązanie. Żołnierz z miotaczem ognia będzie pomocny w oczyszczeniu pierwszych pomieszczeń, ale uważajcie na mg42 znajdujące się koło wejścia. Powinien się tam znajdować także medyk, do podnoszenia rannych towarzyszy, a w ferworze walki inżynier będzie w stanie wśliznąć się do środka.
Axis:
Najlepsze strategia na początek to wysłanie jednego inżyniera na tylną ścieżkę, by zaminował tamten teren i by zabił każdego kto będzie próbował się tamtędy przedrzeć. Reszta teamu powinna skoncentrować się na plaży i powstrzymywać Allies przed zbudowaniem pomostu najdłuzej jak się da. Używajcie nalotów, możdzieży, i mg42 - jest możliwe powstrzymanie Allies przez pełny czas - im dłużej przetrzymacie ich w zatoce, tym mniej czasu będą mieli na atak na główny cel.
Najgorszą rzeczą jaką możecie zrobić, to pozwolić by szpieg wśliznął się tylnymi drzwiami. Jeśli już macie zginąć na plaży zróbcie to jak najbliżej góry, by przeciwnik nie miał czasu na ukradzenie waszego uniformu. Nie ma żadnego powodu by otwierać tylne drzwi - nie róbcie tego !
Jeśli Allies przejmą kontrolę nad zachodnim bunkrem brońcie hallu, który jest jedyną drogą prowadząca od spawn pointa do wnętrza bunkra. Powinniście mieć także conajmniej kilku medyków w okolicy, a także kilku żołnierzy w okolicy sterowni działa pilnujących by nikt nie podłożył tam dynamitu.
"Druga północnoafrykańska mapka położona jest na nadmorskim klifie. Zadaniem Allies jest wysadzenie sterowni działa, która znajduje się wewnątrz twierdzy Axis. Allies mogą wybrać dwie drogi prowadzące do celu: główną, wspinając się po plaży - wymagająca zbudowania rampy przez inżyniera; lub drugą, prowadząca na tyły bunkra, gdzie szpieg w przebraniu może prześlizgnąć się przez tylne drzwi.
Żadna z dróg nie jest łatwa: z zachodniego bunkra, gdzie zamontowane są mg42, można kontrolować główne zbocze, a Axis będą często używać nalotów by powstrzymać natarcia Allies.
Boczna, wąska ścieżka, nie dość że jest kontrolowana przez tylny bunkier, to jeszcze można ją bardzo łatwo w całości zaminować. Na tyłach twierdzy, po zniszczeniu generatora przez inżyniera lub szpiega, zostaną otwarte tylne wrota, a także i wiele innych drzwi wewnątrz bunkra. W labiryncie korytarzy, można łatwo odnaleźć właściwą drogę do działa, podążając za niebieskimi znakami na ścianach.
Allies:
Jest kilka sposobów na przeprowadzenie ataku. Pierwszy to zbudować rampę i przejąc kontrolę nad zachodnim bunkrem najszybciej jak sie da. Ale łatwiej powiedzieć niż zrobić. Jeśli Axi
s będą robić użytek z obu mg42 i nalotów będzie trudne chociażby wydostać się z wody.
Jak tylko zachodni bunkier będzie pod waszą kontrolą, zasadniczą sprawą jest pozostawienie kogoś do jego obrony. Pozwoli to wysyłać falę za falą żołnierzy w kierunku celu, bez potrzeby ponownego przedzierania sie przez plażę.
Bardziej sprytny sposób to przejąć kontrolę nad tylnym bunkrem i po przechwyceniu wrogiego uniformu przez szpiega, wśliznąć się do środka twierdzy. W momencie znalezienia się wewnątrz powininen on zniszczyć generator przy pomocy swojego plecaka ( satchel charge ). Szpieg nie możecie zniszczyć działa przy pomocy plecaka, ale może pilnować generatora na wypadek gdyby inżynierowie Axis chcięli go naprawić. Jak tylko generator zostanie zniszczony powiadom resztę swojego teamu o tym - znacznie łatwiej dostać się tylnym wejściem niż atakować od frontu, plażą.
Jeśli nie jesteście w stanie przejść szpiegiem przez tylne drzwi, będziecie musieli wybrać siłowe rozwiązanie. Żołnierz z miotaczem ognia będzie pomocny w oczyszczeniu pierwszych pomieszczeń, ale uważajcie na mg42 znajdujące się koło wejścia. Powinien się tam znajdować także medyk, do podnoszenia rannych towarzyszy, a w ferworze walki inżynier będzie w stanie wśliznąć się do środka.
Axis:
Najlepsze strategia na początek to wysłanie jednego inżyniera na tylną ścieżkę, by zaminował tamten teren i by zabił każdego kto będzie próbował się tamtędy przedrzeć. Reszta teamu powinna skoncentrować się na plaży i powstrzymywać Allies przed zbudowaniem pomostu najdłuzej jak się da. Używajcie nalotów, możdzieży, i mg42 - jest możliwe powstrzymanie Allies przez pełny czas - im dłużej przetrzymacie ich w zatoce, tym mniej czasu będą mieli na atak na główny cel.
Najgorszą rzeczą jaką możecie zrobić, to pozwolić by szpieg wśliznął się tylnymi drzwiami. Jeśli już macie zginąć na plaży zróbcie to jak najbliżej góry, by przeciwnik nie miał czasu na ukradzenie waszego uniformu. Nie ma żadnego powodu by otwierać tylne drzwi - nie róbcie tego !
Jeśli Allies przejmą kontrolę nad zachodnim bunkrem brońcie hallu, który jest jedyną drogą prowadząca od spawn pointa do wnętrza bunkra. Powinniście mieć także conajmniej kilku medyków w okolicy, a także kilku żołnierzy w okolicy sterowni działa pilnujących by nikt nie podłożył tam dynamitu."
fora.pl
- załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by
phpBB
© 2001 phpBB Group
Chronicles phpBB2 theme by
Jakob Persson
(
http://www.eddingschronicles.com
). Stone textures by
Patty Herford
.
Regulamin