Forum ET Strona Główna ET
stronka o ET
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy     GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Field Ops - opis

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum ET Strona Główna -> Klasy
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Maciekj
A mnie nie zabijecie bo ja gram z kodami



Dołączył: 26 Sty 2006
Posty: 2380
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/100
Skąd: Admin wpadł na taki super pomysł założenia tego forum ?

PostWysłany: Sob 18:51, 04 Mar 2006    Temat postu: Field Ops - opis

Field Ops /porucznik/

Tak jest, teraz jesteś tym gościem, jedyna klasa która nie tylko wzywa naloty dywanowe oraz artylerię lornetką czy flarą ale także to że jesteś chodzącym stojakiem z amunicją. Do boju ruszasz z podstawowymi brońmi ale dodatki które masz w zanadrzu sprawiają wróg czuje do ciebie o wiele większy szacunek.

Jako że Field Ops jest klasą opartą na broni dobrze jest być obok kogoś kto obsługuje coś konkretnego, mianowicie klasy żołnierza. Żołnierz jako że koncentruje się najbardziej na zadawaniu obrażeń przeciwnikowi zużywa najwięcej amunicji więc dobrze jest pamiętać o zaopatrywaniu go w nią.

Teraz o wadach i zaletach korzystania z artylerii. Jako że Artyleria jest wzywana przez lornetkę, nie jak Lotnictwo które wymaga by rzucić dla nich flarę, Artyleria jest bronią dalszego zasięgu. Obydwa rodzaje ataku musza być używane na zewnątrz. Walka w pomieszczeniach mocno osłabia nasze możliwości, dobrze jest więc mieć w pobliżu kogoś kto umie lepiej od nas strzelać.

Ogólnie, z możliwością wezwania niszczącej wszystko artylerii która niszczy pojazdy oraz wieksze grupy wrogich wojaków Field Ops najbardziej przydaje się na otwartej przestrzeni. Zarówno Artyleria jak i wezwanie Lotnictwa wymagają pełnego paska mocy więc dobrze jest zaplanować ostrzał. Wraz ze wzrotem umiejętności będziemy mogli rozdawać więcej amunicji czy nawet wykryć od razu przebranego wroga.

Jako że jego zalety poważnie mieszają w szeregach wroga jest on częstym celem wrogich snajperów. Miej to na uwadze gdy stoisz za długo w jakimś miejscu. Dobrze jest mieć wtedy kogoś kto dostrzeże zagrożenie w porę i zacznie ostrzeliwywać wroga. Warto jest celować w miejsca gdzie wróg będzie coś budował, na trasy czołgów bądź tam gdzie po prostu muszą się tłoczyć by przejść dalej.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Maciekj
A mnie nie zabijecie bo ja gram z kodami



Dołączył: 26 Sty 2006
Posty: 2380
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/100
Skąd: Admin wpadł na taki super pomysł założenia tego forum ?

PostWysłany: Sob 18:52, 04 Mar 2006    Temat postu: Field Ops - poziomy

Sygnalizacja Artyleryjska

Za każde zebrane pudełko amunicji dostajemy 1XP, za każdego przeciwnika zabitego nalotem dywanowym 3XP, artylerią 4XP oraz 5XP za zniszczenie celu którymkolwiek z nich.

Sygnalizacja poziom 1: Ulepszone zapasy

Twoja wydajnośc bojowa daje ci dostęp do ulepszonych zapasów, każdy pakunek amunicji będzie zawierał dodatkowy magazynek oraz będzie zużywał jedynie 15% zamiast 25% paska mocy

Sygnalizacja poziom 2: Ulepszona sygnalizacja

Twoje doświadczenie pozwala ci wzywać częsciej wsparcie. Podczas wezwania Lotnictwa czy Artylerii zużywasz jedynie 2/3 paska mocy

Sygnalizacja poziom 3: Ulepszone powietrzne i naziemne wsparcie

Ataki Artylerii i Lotnictwa trwają 2 razy dłużej zadając tym samym 2 razy więcej obrażeń

Sygnalizacja poziom 4: Rozpoznanie Wroga

twoje doświadczenie obserwacyjne potrafi ci zidentyfikować przebranego szpiega i podać jego koordynaty innym członkom drużyny.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum ET Strona Główna -> Klasy Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

Skocz do:  

Możesz pisać nowe tematy
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001 phpBB Group

Chronicles phpBB2 theme by Jakob Persson (http://www.eddingschronicles.com). Stone textures by Patty Herford.
Regulamin